RODO w Hotelu

RODO w Hotelu  –  jego wdrożenie wymaga znajomości branży. Noclegi, restauracja, SPA, wellness, eventy okolicznościowe – to działalności, które często występują na rynku samodzielnie chyba że są…skupione pod jednym- hotelowym dachem. Dlatego tworząc dokumentację i procedury ochrony danych należy zachować szczególną wrażliwość na specyfikę branży hotelarskiej.

RODO w Hotelu to nasza specjalność.Polecamy audyt RODO w hotelu, szkolenie RODO oraz wdrożenie

Do zagadnień RODO w hotelu należy podejść z najwyższą powagą. Dlaczego? – Odpowiedzi poniżej:

1) Jak już zostało zaznaczone jest tutaj wiele biznesów pod jednym dachem.

2) Branża hotelarska jest jedną z najczęściej ocenianych w przez klientów branż w gospodarce, zwłaszcza w internecie.

3) W hotelarstwie coraz częściej spotykamy się z różnorakimi roszczeniami – „RODO” jest kolejnym obszarem gdzie możemy się spodziewać kontroli i roszczeń, a jest to niezwykle łatwe.

4) W hotelu dane osobowe liczone są w tysiącach, dziesiątkach a nawet setkach tysięcy osób rocznie – to duża wartość, a więc i duże ryzyka (kar i roszczeń) w przypadku ewentualnych naruszeń.

5) Działalność promocyjna i marketingowa hoteli opiera się często na mediach społecznościowych oraz marketingu konkretnych osób – należy w tym obszarze szczególnie zadbać o odpowiednie zgody oraz zapewnić trwałość współpracy.

W ramach przygotowania obiektu do zgodności z RODO oferujemy:

  • Bezpłatną konsultację.
  • Inwentaryzację dokumentacji z wybranych obszarów działalności obiektu pod kątem zgodności z RODO.
  •  wzory dokumentacji z zakresu działalności operacyjnej obiektu oraz dla kadr (dokumentacja dla pracowników). -Opracowanie i przygotowanie.
  • materiały do obowiązku informacyjnego w obiekcie. -Opracowanie i przygotowanie.
  • treści i materiały do obowiązku informacyjnego w w internecie. -Opracowanie i przygotowanie.
  • Przygotowanie system i dokumentacji przetwarzania danych w ramach obsługi zapytania i sprzedaży pobytu dla Gościa.
  • Procedury i dokumenty niezbędne w związku z meldunkiem i pobytem Gościa w obiekcie. -Opracowanie i przygotowanie.
  • Dokumenty i procedury niezbędne dla obiekty w związku z komunikacją marketingową z Gościem -Opracowanie i przygotowanie.
  • Szkolenie RODO dla personelu „RODO w Hotelu – „weź to na poważnie”.
  • Warsztaty RODO ze stosowania i wypełniania dokumentacji.
Więcej informacji o nas znajdziesz tutaj
Zachęcamy do bezpłatnej konsultacji
Skontaktuj się z nami!